Mehtapasell Merhaba kızlar doğum yapalı 4 ay 15 gün oldu geceden beri dikişlerimin olduğu yer ağırıyordu sabah baktım dikişin olduğu yer kızarmış ve şişmiş bu pandemiden dolayı hastaneye de gidemiyorum bilgisi olan var mı neden olabilir
Hapyykids11 Mehtapasell canım eğer göbeğin sarktiysa hava almıyor ve nemli kalıyor ondan dolayı olabilir
Mehtapasell Hapyykids11 maalesef sarktı ve eski haline dönmüyor ne kadar zayıflasamda orası düzelmiyor
Lilamor77 Mehtapasell bendede aynı durum var zayıfladım bayağı ama orası aşağı doğru sarkık benimde ondan hep kıpkırmızı hava almıyor
Hapyykids11 Mavilii düzenli kullanmadım birde bir ay sonra falan kullandım ondan ise yaramadı galiba, işteyken takıyorum bakalım nasıl olacak