Damla-92 korkma canım tekrar ameliyat olmaz benimde başıma geldi benimki iltıhap akıyordu antıbıyotık vermişti doktor kullandım gecti seninde öyle olabilir bide kendini cok zorlama iş filan yapma onlarda tetikler ben iyyim diye iş yapmıstim baktım nokta kadar yerim kanamıştı yaranı sürekli havalandır kuru tut karnınızın acıması normal benimde 2 ay acımıştı