Her sabah ağlayarak uyanıyorum. Kilitleniyor. Omurilik ten baslıyor çevresinde sağı solu hep agrıyor desteksiz kalkamıyorum geceleri emzirmeye kalkamıyorum. Çok agrıyor gece krem de sürdürdüm eşime ama zerre faydası yok. Doktora da yazacam ama. Ömür boyu kalmaz dimi. 8 aylık bebeğim 2 aydır oldu bu durum son günlerde arttı tamamen.
Sabahları özellikle uyanmak eziyet oldu desteksiz kalkamıyorum ayaga. Sağa sola bile dönemiyorum