Kızım ek gıdaya alıştı mama içmiyor !!!!!!
zaten mamayı seven bir bebek değildi başından beri.6. Ayda anne sütünü reddetti sütüm olduğu halde içiremedim.Şimdi 9,5 aylık mama içmiyor.Ek gıdasını güzel alıyor günde 5 öğün yediği zaman da çok iyi yiyor.Tabi doktorumuza sorucam ama başına gelen var mı ya da doktora böyle bir şeyden dolayı giden varsa yazabilir mi ? Mamayı bıraksak ne olur? Bu arada mamayı yediklerinin içine koyunca anlıyor yemiyor .Ayıkken mama içmez asla hep uykuda verdim.4. Aydan beri uykuda besledim.Şimdi uykuda almıyor .Gece yemesi kesildi.Zaten saat 21:00 da güzel tok tutan mamadan yapıyorum bir daha sabah 8:30 ya da 9 gibi kahvaltı yapıyor.Başına böyle bişey gelen var mı ? Ek gıda geldi mama bitti 🙇♀️