ilahiyatci_Mom ben 2 hastane değiştirdim hamileliğim boyunca ikisi de özeldi. Ilk doktorum erkekti ama cok bi ilgi göremedim. 2. Doktorum bayandı doğuma 3 4 hafta kala corona oldu. Önerdiği doktor erkekti zaten son ayımdı 2 defa gittim o da sanırım uğraşmak istemediği için sezaryene aldı ne eşimi doğuma kabul etti ne doğru düzgün ilgilendi.. neyse bebisler sağlıklı olsun da geçti artık