Aysada benim oğlum tüm gece uyur normalde. 8-9 gibi uykuya başlıyor 12 ye kadar aralıkla uyanır sonra sabah 6-7 de kalkar uykusu varsa uyuturum yoksa güne başlarız. Başlardık🤧 atak döneminde , 35 gün sürecekmiş bu atak. Alt üst düzendeyiz ağlama krizleri uykuya direnme, meme emicek ittiriyor. Gün sayıyorum biticek inşş😌 sizde atak dönemine girmiş olabilirsiniz allah yardımcımız olsun