nurelem Aşıdan sonra bebeğini direk banyo yaptıran var mı acaba? Ası yerinin ovalanmaması için mi banyo yaptırmayın hemen diyorlar acaba
mnnakanne nurelem 2. Ay aşısında ebe 3 gün yıkamayın demişti bi o zaman yıkamadık diger zamanlar yıkadım ben cnm
Doruks_mom nurelem canım 6 ay aşılarıňı bilmiyorum ama bize ebe sadece verem aşısından sonra yıkamayın demişti diğer asilarinda hep yıkadık
damlahira nurelem Hiçbir aşi sonrası yıkanmaz bize hep 1 gün sonra banyo yaptırabilirsiniz demişlerdi 25 aylık kızım bütün aşıları olduk hepsinde böyle demişti mikrop kapmamasi için yıkamayın diyorlar sonuçta iğne giriyor o yüzden
nurelem mnnakanne canım 6. Ay aşısında yıkadın mı , ben direk yıkamayı düşünüyorum ama hemşire her aşıdan sonra 2 gün yıkamayın diyor. Bebeğim hiç durmuyor bu yüzden sürekli ölçüm yapmak zorunda kalıyorlar o yüzden içim hiç rahat etmiyor
mnnakanne nurelem 4 bucuk aylıgız cnm daha yaptırmadık😊ama bizim ebemiz hiç öyle bişey demedi yıkayabilirsim dedi sadece 2. Ay aşısında 3 gün yıkama dedi
nurelem mnnakanne eve gelir gelmez yıkadın mı canım, bizimki hep yıkama ası tutmaz diyor ama benimde içim rahat etmiyor çocuk elden ele dolaşıyor resmen
Y0696 nurelem ilk ay aşısında olduğu gün yaptırma dedi ikinci ay aşısında da üç gün yıkamayın dedi diğerlerini bilmiyorum
Doruks_mom nurelem biz bugün olduk 4. Ay aşımizi yikayabilirsin dedi ebemiz 🤷 bence aşı yerini ovmadan üstten bı su döküp geçersen bişey olmaz
nurelem mnnakanne içşm rahatladı ya bende yıkıycam bu defa 4. Ay aşısında yıkatmamıstı 2 gün bekletmişti
Tosbigim nurelem Aşıya gitmeden bir gün önce yıkıyorum genelde 2 gün yıkamıyorum aşıdan sonra hem çocukta rahatsız olur.
Balbocegi nurelem verem aşısı haric diğerlerinde yıkadım. Yakın zaman da 9. Ay aşısı olduk, akşamın da yıkadım
SeverusSnape nurelem sadece 2. ay aşısında 2 gün yıkamadım, onun dışında her aşıdan sonra doktoru yıkayabileceğimi söyledi.