Yok niye böyle anlamıyorum. 7.5 aylık oğlum.. gece demiyor gündüz demiyor ağlıyor. Beni gözüne kestirip alana kadar ağlıyor. Kucağımda ağlıyor. Yok ağlıyor da ağlıyor hiç susmuyor. Sebep yok yani. Hele Gece kaç kere kalkıyorum artık saymayı bıraktım. Gündüz desem ayrı bir dert. Gaz değil kolik değil. Ağlama hastalığı var bu çocuğumda. 27 aylık diğer oğlum bile yıldı. Sus artık deyip kulaklarını kapatıyor. Ne yapabilirim.iç dökmekte diyebilirsiniz çözüm varsa onuda yazabilirsiniz. Bu yaşta inanın öyle zor ki uyku nedir unuttum zaten 3 senedir. Ama sürekli ağlayan bebek çok çok çok yoruyor.cok yoruldum.