yerli-yummymummy Kızlar geçenlerde gine aynı göz 1-2gün yaşardı kırmızı oldu virüs var diye gitmedik çünkü gözüne çok saç düşüyor ondandır dedik şimdi gine aynı gözü kırmızı aynı şey başına gelen var mı yardım edin napayım ben
Seldademir yerli-yummymummy doktor bana göz pınarı damar tıkanıklığı dedi damla verdi şimdi biraz daha iyi
mom0989 yerli-yummymummy canım göz doktorundan randevu al damla verir hemen geçer merak etme. Ben ilk doğduğu zamanlar gözüne masaj yapıyordum çapaklanma oluyor diye birden kafasını çevirmişti parmağım hafif gözüne girmişti allahım ne ağladım ne içlerim yanmıştı gözüne kıpkırmızı olmuştu hemen doktorumuza resim atmıştım oda damla önerdi bana gidip aldık 2 Gine geçmişti