Ne ek gıda dönemin de ne de diş dönemin de asla pişikle karşılaşmamıştım. Yani hafif pembelik olmuştu 1-2 kere yıkayınca 1 saat sonra geçmişti. Bugün kaka yapmış ishal baya çok hemen altını aldım duşa soktum bol kremledim (sudocrem hep kullanıyorum) ama bu sefer anestol ve bepanthol karıştırıp sürdüm 1 saat sonra açtım ciğer gibi olan poposunub azıcık kalmıştı şimdi yine açtım yine kıpkırmızı zor sürdüm krem bağırdı Arko krem sürdüm baya çok sürerken de ağladı yavrum. Uyuyor ama ben 1 saat sonra tekrar açıp kremleyeceğim. Başka önerisi olan var mı ? Resmen kanıyordu şoka girdim 😢