Purely Esra4 aslında kel kalmayacaktın. Hamilelikte yüksek hormonlar yüzünden dökülmeyen ya da az dökülen saçlar doğumdan bir kaç ay sonra hormon düşü ile dökülmeye başlıyor. Yani aslında hamile kalmadan önceki haline dönüyordun…
aysenur_58 Esra4 niye dökülüyor çünkü bebeğimiz sizi tanımaya başladı benimde öle saçıma elime her attığımda sanki allah korusun kanser gibi saçlar geliyor elime ama bu durum geçici keşke vurmasaydiniz