Biz 45 günlükken gittik ilk defa benim oğlumda dermatit 25 dk kaldı suda şuan 4 aylığı suyu çok seviyor banyo yaparken falan tekrar götürecem kısmetse spaya çok rahatliyolar 4 gün falan çok güzel uyudu burun delikleri açıldı çok rahatlatiyo. Tavsiye ederim anneler