Bebeğimin aylık kontrolünde doktorumuz kilo alımımız iyi olduğu için ve bebeğim aşırı gazlı olduğu için emme saatini gündüz 4 saat arayla geceleri de 5-6 saat arayla yapmamı istedi. 3-4 gündür deniyorum gündüzleri yarımşar saat uyanıp ağlıyor 4 saate hiç çıkamadık 2bucuk en geç 3 saatte emziriyorum. Daha kırkı çıkmamış bebeğe “hayır oğlum yemek saatini bekle” demek saçma geliyor yazık günah değil mi o kadar saat bebeği ağlatmak ? ben mi yanlış düşünüyorum ? Emzirme aralığını açıp gazdan rahatlayan oldu mu ? Kafayı yicem içim parçalanıyor o ağladıkça resmen.