Rengin biz eşimin işi gereği Doğuda görev yapıyoruz oradaki ebeler 2. Ay aşılarıyla bir yapıyorlar aşıyı o arada memlekete geldim ikinci ay aşılarını burda yaptırdık. Burdaki ebe de verem aşısı da canlı bu da canlı fazla gelir ,karar verirsen 3. Ay yapalım dedi onun dışında 4. Ayda çağırdılar aşının diğer dozları için. 3. Ay kontrolü vs hiç . Ben bi sağlam çocuk doktoru tutturamadım zaten .