İll başlarda minio mint serisi aldık. Sürüşü, konforu inanılmaz derecede rahat fakat çok büyük ve hantaldı. Arabamızla Bi yere giderken işkenceye dönüşüyordu. Sonrasında bi tanıdık vasıtasıyla kraft cabinle tanıştık. O kadar rahat ki anlatamam. Arabamız da kraft duruyo evimizde minio mint yani ikisini de kullanıyorum. Beklentine bağlı bebek arabası 🙄