Ben “hamile kaldığımda her hafta sonu şehir dışı planı yaparım” içerikli cümleler kurarken hamileliğimin 3. ayında pandemi başladı, evden çalışmaya geçtik, hiçbir yere çıkamadık. :) ama bu sayede kendime çok uzun zamandır ayıramadığım vakti ayırmış oldum, iş dışı vakitlerde bol bol okudum, fotoğraf çektim, spor yaptım. Tam Eylül’e doğum zamanına vakalar azalır derken durum kötüleşti, bu dönemin en kötü yanı bebeğimle dışarı hava almaya çıkarken gideceğim yeri 10 kere düşünmek zorunda kalmam oldu. 🤦🏻♀️ Çünkü şu an parklar da pek tenha değil biliyorsunuz. Beni en olumsuz etkileyen yanı ona gönül rahatlığıyla temiz hava aldıramamak sanırım. Onun dışında zaten çoğunlukla evde olacağım bir dönem olacaktı.