HappyKids Pandeminin bize en büyük vurgunu sosyalleşmekten uzaklaşmak oldu sanırım. Marttaki karantinada daha 3 aylıktı, çok bir şey anlamıyordu. Lohusa halimle ben daha çok etkilenmiştim. 😭 Ama şuan durum bebeğim için daha vahim. 11 aylık ve sosyalleşmeye, adımlarını evin dışında da atmaya, temiz hava almaya ihtiyacı var. Eşim de ben de öğretmeniz, uzaktan eğitim sürecinin zorluğu da tuz biber ekti malesef. Olumlu yönü ise Can oğlum hep bizimle birlikte. 💙 Her fırsatta adımlıyoruz, oynuyoruz, dans ediyoruz, şarkılara eşlik ediyoruz. Yanlışların doğruları götürmemesini ve sağlık diliyorum herkese. 🙏🏻🍀