tmmzysf20 valla benim oglum su an 8 aylik benim oglan 3 4 saatte 1 180 iciyo bilemedim ama icin rahat olsun kabizlik yapsa bile ilo basladiginda yapiyo snra geciyo yesil kakada normal hem iyi doydugunda olur hemde mamadaki demirden olur ondan korkmaya gerek yok