hsyn Kizlar sisenin ustunde 3 ay icinde tuketin yaziyor ee 3 ay doldu sisenin yarisindan fazlasi duruyor cöp mü olacak siz naptini
annediyebiri hsyn ben bir defa atmıştım sonra ki aldığımda kendimde içmeye başladım çünkü 3 ayda çocuk bitiremiyor