mrvkrt tavsiyem eğer anne sütü çok aldıysa 2 yaşına kadar günde bir kerede olsa ver. Ne olursa olsun evet yedirigimiz şeyler çok besleyici fakat mama içeriğinde birden fazla yaşına gore vitaminler var. Benim oğlum 8.5 aylık tam gündüz sadece normal besin yediriyorum kahvaltı öğle yemeği akşam yemeği ve aralarda yoğurt püre şeklinde. Sadece gece mama içiyor. Mesela akşam 6 gibi yemek yiyor ondan sonra 8.30 da uyuturken bi biberon mama içiyor gece de bir kere kalkıyor o zamanda mama içiyor. Benim oğlumda normal besin tadını alınca gündüz içmek istemedi herkes fırsat bu fırsat bırak mamayı falan dedi ama doktorum anne sütü çok az aldı zaten bırak 2 hiç hiç olmazsa 1.5 yaşına kadar mama ile destekle dedi