Merhaba bebeğim henüz 41 günlük hıcbır sekılde emmıyor bu yüzden sütüm de fazla yok mecburen mamayla besliyorum Sormak ıstedıgım bu durumu yaşayan anneler kaç cc mama veriyorsunuz Ben suan 120 verıyorum çünkü daha azıyla doymuyor ıstıyor sureklı gazıda aşırı var aceba fazla mama verdıgım ıcın mı bu sekılde gaz sancıları fazla oluyor yorumlarınız benım ıcın onemlı ❤️❤️Sımdıden teşekkürler