Merhaba! Sevgili anneler oğlum 5 ay 4 günlük ek gıda konusunda araştırmaya girdim. Ama 6. Ayda ek gıdaya geçmeyi düşünüyorum bi aksilik olmazsa,anne sütü alıyor bebeğim .sorum şu ? Ek gıda 3 gun kuralında dıyelım bır yıyecek alerji yaptı doktora götürdük. Sonra başka bir yiyecek denedik oda alerji yaptı şimdi biz her alerji yapan yiyecek için doktora mı gideceğiz yoksa bir süre yedirmeyeceğiz mi ? Tesekkur ederım ☺️(Gülmeyin soruma vallahi merak ettim ama cevap bulamadım araştırmalarımda) ileride yine ek gıda muhabbetlerinde eminim sizin engin fikirlerinizden yararlanacağım ve karşınızda olacağım 😍iyi geceler