Ekim ayinda kizim icin yatak aldik dediler size özel yapilacak magazada yok bir ay sürer 16 kasimda gelmesi gereken yatagi 3 kere ertelediler gün yaklastikca arayip su gün gelicek diyolar 10 aralik nerdeyse bi ay gecikmis olucak suan baska yatak alsak bi de onu beklicez o kadar sinirliyim ki kizim perişan oldu orda burda yatmaktan bizim yatagimizdan düsecek diye aklim cikiyo esim salonda yatiyo o kadar cok sikayet varmis keske okusaydim iyi biseycolsun dedim adamlarin umrunda degil o kadar piskinler