Eternalove bebek hemşiresiyim demişsiniz bilgilerinizi tazelemenizi öneririm o zaman 37.3 yüksek ateş sayılıyor ve evde müdahale edilmeden hastaneye gidilmesi gerekiyor yenidoğan 0-3 aylık bebeklerde sağlıkçı değilim ama hamileliğimde sürekli araştırdığım için bu bilgi sayesinde oğlum kurtuldu 40 günlükken 37 derece ateşi vardı ve sizin gibi büyüklerimizde 37 ateş değil çocuğu kalın giydirmişsindir dediler götürmediler ama ben inatla gitmemiz lazım yenidoğan ateş sayılıyor dedim ve aldım oğlumu götürdüm daha biz acilin kapısından girdiğimiz gibi 40 günlük 37.3 ateşi var dediğimde hemşire kaydı bekleme içeri gir hemen dedi 5 tane doktor birden etrafımıza toplandı kan idrar derken profesör geldi crp yüksek menenjitten şüpheleniyoruz belden sıvı alincak dedi ve her şeye hazırlıklı olun menenjit tehlikeli bebek küçük kalbi durabilir dedi bize sonuç menenjit ve yenidoğan sepsisi 10 gün hastane de yattık 6 ay evimize annem dahil giremedi ben bir markete bile gidemedim doktor yasak dedi enfeksiyon kapmıcak dedi