Kızlar ben ilk adetimden beri pkoyum ve bu zamana kadar çok çok ilerlemişti artık kendi kendime adet olamıyordum menopoza girmiş gibiydim Yaşım 22. Neyse klomen ile hamile kalmıştım suan bebegim bir aylık. Size sorum benim gibi olan arkadaşlar uzun süre korundu mu? Korunduğunda bırakınca hemen ikinciye hamile kalan var mi? Yada normal doğumdan sonra adetleri düzene giren var mi pkolu arkadaslarda. Normal düzenim olsa bebegim iki yaşına doğru ikinciyi düşünüyorum.