Asklepios Baby me kullandım bebeğime.İçi yumuşak gerçekten ve emici özelliği iyi sabaha kadar çok dolsa bile kuru kalıyor.Ama koku sorunu bizde de oldu kaka var diye sabah telaş yapıyordum çiş çıkıyordu sadece😂 İz yapmadı pişikte yapmadı bizde,merak ediyorsanız küçük boyunu alıp deneyin bence🦋