-EmirinAnnesi- annediyebiri venatura dan memnun kaldınız mı acaba? Ocean mı venatura mı iyi bilemedim
cemreninnannesii -EmirinAnnesi- b12 eksikliği kaç çıktı bizim 200 çıktı 1 yaşında kontrolde belli oldu ocean kullanıyoruz şubatın sonunda yine gideceğiz
annediyebiri -EmirinAnnesi- venatura iki kutu kullandı yükseldi tabi ben hep besinle destekledim o zaman ocean yoktu
EngineerMommm cemreninnannesii merhaba bizimde kan değerimiz 197 çıktı ocean verdi sizin düzeldimi değeriniz nasıl kullndnz?
cemreninnannesii -EmirinAnnesi- evet zaten çok çok düşükte çıkmamış öyle olunca iğne veriliyor bize oceon b12 damlası verdi 500lük onu kullanıyoruz şubatın sonunda tekrardan değerine baktırcaz aralıkta gitmiştik biz
AlyaMavi Cigdemcey merhaba benimde bebegime sprey verdi doktor bana da igne verdi iğnenin herhangi bit yan etkisi vsr mı acaba
cemreninnannesii EngineerMommm evet düzeldi biz kontrole gidene kadar 2 adet kullandık düzenli kullanmak çok önemliydi her gün bir fıs
Sallanansandalye Kusannesi merhaba bir şey soracaktım, düşük çıktığını nasıl anladınız? Yani test yaptırmayı doktor mu istedi siizn gördüğünüz belirtiler var mıydı?
EngineerMommm cemreninnannesii bize doktor sadece haftada 1 kere 1 fis dedi bana çok az geldi ki söz hergun kullnmissnz
Vera1810 Kusannesi var canım benım kızımda düşüktü iğnelerle takviye edildi Allaha şükür düzeldi. Hergun bir parça et yedirdim o sıralar köfte tavuk kemik suları aklıma bunlar geldı
Mamaqueen Seyma-2436 yok ama kapsulu kirip icirilior. Yani bizim doktorumuz igne yapmak yerine icirmemizi istedi