Kızlar kızım 8 aylık 5.ayında sütüm kesildi ayından itibaren mama kullanıyorum, bebelac gold önerdi doktorumuz ama hangi mamayı denersem deneyeyim hep kusuyor çok kusmuklu yani ne yapmam lazım gazını çıkarıyorum zaten artık kendi çıkarabiliyor ama aşırı hareketli olduğu için sanırım içtiği direk ağzına geliyor doktorumuza gittik her şeyi temiz hiç bir sorunu yok ama kusmasına nasıl bir önlem alabilirim