Mrymrn [bilinmeyen] biraz uçuk fiyat ama ihlasi tavsiye ederim özellikle de dövme aparatı harika süpürünce sanki yeni halı almisim gibi pırıl pırıl yapıyor
DuruK [bilinmeyen] kesinlikle Bosch ProSlince.. efsane bir süpürge. Toz torbası yok sulu değil. Çok sessiz. Eşim uyurken aynı odada açıyorum uyanmıyor bile. Etmiş gücü çok yüksek. Pahalı ama her kuruşuna deyiyor. Çeyizimde iyiki almışım dediğim en iyi eşya 🤗
Ftmsnny [bilinmeyen] kullanınca ben hiç temizlik yapmamışım diyorsun.😊 Maratonu 5 yıldır kullanıyorum .
Laborant [bilinmeyen] aynen çok değiştim süpürge sonunda memnun kaldığım bir tane buldum bir yıl oldu