Evet çok güzel bir yazı haklısınız amaa maalesef bizim insanlarımız da onu algılayacak kapasite yok benim kızım 4 kilo doğmuştu boğum boğum bir bebek değildi ama bana göre güzeldi zayıf görünmüyordu doktoruda 6.ayına kadar diğer bebeklere göre kilosu iyi önde derdi sürekli ama gel gelelim ki kayınvalidem e göre zayıf bir bebekti misafirliğe gider şunun bebeği böyle bunun bebeği böyle şöyle kilolu balık gibi kucağa sığmıyor sürekli bunları duyardım kıyas yapılan bebeklerde hep erkek bebek nedense kendimi açıklama yaparken bulurdum işte erkek bebekle kız bebek arasında gelişim farkı olabilir şöyle böyle diye artık bir oldu iki oldu biryerden sonra bende de takıntı haline gelmeye başladı kilosu bende sürekli herşeyini kendim yapıyorum olabildiğince hazır şeyleri tatmasına izin vermiyorum siz ne kadar doğal olmaya çalışsanızda çevre sizi kendi halinize bırakmıyor o kadar bilinçsiz insan var ki bunların içinde duymamazlıktan gelmek çok zor, kızım 14,5 aylık oldu hâla söylüyor bu kız niye zayıfladı bu kadar diye gelişme çağında büyüyor maşallah çokta hareketli bunları gözü görmüyor o öyle konuştukça ben sinirleniyorum canım sıkılıyo eltiminde oldu bebeği 3 aylık erkek şimdiden başladılar kıyas yapmaya yok şöyle apalak yok şöyle topalak bebek kilolu olsun istemiyorum resmen ya o kadar çirkin bir şeye soktular ki beni Onların yüzünden çocuğu sevemiyorum abartmayıda seviyorlar eltimle kaynanam gerisini siz düşünün yani bu karakterde insanların arasında olunca nasıl aldırmamaya çalışır ki insan, çok zor çokkk..