dyg112112 bide düşünce ne kdr kalck en iyisi çıplak tartı ama bnce mama berin kötülüğü için drğil banada sürekli öle dediler ikinci ayda vwrmediğime pişmanım . Ben cocugumn belki 1 kilo almasını istiyorum ayda kimine yani dimibide öle dşnmek lazm bana doktor 350 grm alsa bile yeterli dedi kime göre neye göre yani her doktor farklı sahlık ocagndaknlerde farklı oyüzden nasıl istiyorsanız öle yapın o sizin bebeğiniz bende korktm bicdan azabı çektim ama şuanda daha rahatım tek derdm benim gaz cocugum tok olsada gazdan uyumuyor sancılanoyor sabhlara kdar ama en azndan karnı tok diyorum