dyg112112 benim kızım da 4 aylık doğum kilosu 3,800gr sonra çok zayıfladı sadece anne sütüyle besleniyordu 2 kiloya kadar düştü uyumuyordu ağlıyordu sürekli doktoruyla görüştüm mama takviyesi yap dedi mamaya başladım uykusu düzene girdi eskisi kadar ağlamıyor ve şuan ikisini birlikte veriyorum kilosu da 7, 100gr