TazecikAnne22 gripte koku ve tat kaybı ne zaman oldu da şimdi olsun. Bakın arkadaşlar sizin gibi çok var çevremde kabul etmiyolar. Bir türlü kabul ettiremiyolar kendilerine. Çocuğunuz var önce onu sonra lütfen dışarıdaki onca insanı düşünün ve test verin. Böyle böyle yayılıyor bu hastalık. Birinci sebep covid olup kimseye söyleyemem söylemezsem çalışamam diyen insanlardan dolayı önüne geçilemiyorçevremde çok var. İkinci sebepten değilimdir ya üşütmüşümdür nezleyimdir diyenlerden geçiyor. Şahsen burnum aksa test yaptırırım çünkü önce küçük bir bebeğim var tedbir alabilirim sonra da ben hafif geçirsem bile benim yüzümden olanların hafif geçireceği ne malum. Belki kronik rahatsız belki Allah korusun ölecek bu vebale giremem.