Arkadaşlar merhaba .Bebegim sekiz buçuk aylık ve kafasının sol arkasında sert çıkıntı gibi bir şişlik farkettim.Doktorumuza yazdık ama bebeginde boyle birseyle karşılaşan var mi ya da bir fikri olan merak ediyorum? Kafatasi gelisimiyle mi ilgili yoksa başka ciddi bir şey olabilir mi?Tedirginim.