Ysmn9282 Rubby bize sağlık ocağından vermişlerdi Vegaferon (doğru mu yazdım hiç bilmiyorum) kullanıyoruz
papatyasevdalisiii Nisam3553 Rubby ben oceanın d vitaminini kullanıyorum zamanı gelincede onun demirini kullanıcam
Wommy Bestiron aldım araştırmalarım sonucu.Sidefer de iyiymiş ama bestiron tamamen doğal diye bunu tercih ettim kabızlık vs yapmadı yine de siz bilirsiniz
MelihAsk28 Oğluma almak istiyorum bende ama içeriği hangisi temiz tam bilemedim. Sağlık ocaginin verdiği devid 3′ ü kullanıyordum bıraktım. Bende bekliyim burda. Bu ara da oğlum 14 aylık olacak.
Nisam3553 Mom0982 Evet memnunum tadını da çok sevdi kızım hiçbir yan etkisi de yok içeriği de güzel akliniz kalmasın 🤗