Bllmn Bebeğim 8 aylık, işe başlayacağım ama ne zaman sütümü sağmam gerekiyor? İşyerinde sağamam ama gündüz sağdığınız sütü gündüz verin, gecekinin içeriği farklı oluyor demişti eğitimde ebeler. Çalışan anneler nasıl yapıyorsunuz?
Tomi Bllmn günde 2 kez sağım yapıyorum. Buzlukta saklıyorum. Akşam dönerken eve getiriyorum. Bebeğim 4 aylık.
Bllmn Tomi 8:30da işbaşı yapıcam 12-1 arası eve gidip emzirebilicem öğlen. Akşm da 5te paydos. Sabahtan sağmama gerek var mı sizce? İş yerindesağabileceğim bi ortamda yok napsam bilemedim
Tomi Bllmn sabah çıkmadan da sağım bırakıyorum evde. Sonra 11 gibi, 3-4 arası tekrar sağıyorum. Gündüz eve gelemediğim için benim düzen böyle ilerliyor.