Merhaba annelerim size sorum var.. benim 2.5 yaşında oğlum var.yazın tuvalet eğitimine başladık çiş sorunu halloldu. Çişini söylüyor ama büyük tuvalet ini altına yapıyor. Çiş eğitimi yaparken ilk büyük tuvalet ini tuvalet e yaptı ama sonrası hüsran. Yazdan beri uğraşıyorum.. sizlerin nasıl.. böyle yaşayan varmı . Bu süreçte ne yaptınız. Ben ne yapmalıyım