bala86asel kabızlık oldu evet mama değişikliğinden kaynaklı ama ben 122 cc su 4 ölçek mama koyuyorum doktorumun tavsiyesi üzerine birde kaka yapacağını anladığım zaman ayaklarını karnına doğru çekiyordum çok zorlanırsa poposuna zeytinyağı sürdüm o şekilde 1 haftada normale döndü kakası yeşil kaka yapıyor çok normal dedi doktor mamadan kaynaklı dedi şuan çok şükür bi sıkıntı kalmadı ve baya toparlandı çocuk baya besleyici bi mama