Kızlar oğlum 7 ay 26 günlük diş cikariyo alt dişin biri patladı ama yandaki çok zorluyo.çocuk çok huysuz hiçbir şeyden memnun degil. Kimsede durmuyo gitmio salıncak araba beşik istemio sadece beni ve kucagımı ordada hemen sıkılıo miziklanmaya baslio uykuya dalarken çok zorlanioyoruz. Gece 1-2 gece sabaha kadar dönerken bile uyanıp aglio kaç kere napicam bilmiyorum napmaliyim bir fikir verin ya. Alt diş boyleyse üst dişleri düşünemiyorum ben. Buna zor dayaniyorum valla. Çocuğun dişini rahat kolay çıkarması için napmaliyim.kilo kaybıda var bu arada biraz zayıfladı yanaklar cekildi.. Dr gitcem o da bu hafta yokmuş başka sorunu mu var bilmiyorum.