Ezgi2609 Bebeğim 2 aylık bugün karma ve zatura aşısı oldu bide rota yaptı doktorumuz..Verem pazartesi günü şuan ateşimiz 37.5 ve 37.8 arası gidip geliyor hala ilaç vermedim napayım vereyim mi? Doktorumuz 38 olunca ver demişti
Annesininmelegi Ezgi2609 hayır şuanda ateşten sayılmıyor 38 e çıkar inatla düşmezse önce üstünü çıkarın dusmeSw verin hemen vermek vücudun antikorlala savaşını engelliyor bağışıklığı kuvvetlendirmek amaçlı asi oluyr