Merhaba bende bununla ilgili dün post açmıştım. Benim kızımda da aynı sorun vardı. Konjenital laringomalazi tanısı koydular. 1-2 yaşına kadar tamamen geçer dedi doktor. Başına yastık koymayın, biraz omuzlarının altını yükseltin. Yani başı geriye düşecek gibi olacak. O zaman daha rahat nefes alır. Bize öyle dedi doktor. Denedik işe yarıyor.