minnakmommy Kızlar lütfen yardım edin 7 aylığız saat 20.30 da uyuttum şu saatte kadar 2 -8 dk Aralık’lar ağlayarak kalkıyor ve gığe gığe diye ağlıyor ilk kez olduğu için tuhafıma gitti neden olabilir ? Gığe diyişi ilk oluyor meme istemiyor ağlıyor
Deletedmom50 minnakmommy çıkardığı ses normal cnm ama gaz yada diş olabilir baktın mı k değilse agladiginda bezine dökün ıdrar yapmışsa belki emfeksiyon var ondan
minnakmommy Wolverine hafif üşütmüş burun akıntısı vardı sabahtan onun dışında uyuyana kadar keyfi yerindeydi calpol verdim calpoldan 1 saat önce Melisa ve rezene çayı verdim
minnakmommy Deletedmom50 bilmiyorum ki şaşırıp kaldım hastaneye götürmem istemiyorum ama bu gidişle sanırım çaresizce gideceğim
Deletedmom50 minnakmommy kuzum mecbur gidiliyor böyle.durumda geç saate giderseniz sakin hatta pek kimse olmuyor ama.devam.ederde götür yazık canı acıyor elbet