Uye olmadan takip edemezseniz malesef simdi uye olsanizda yinede goremezsiniz mailler epostaya gider genelde. Suan indirim zzamani cok yogun bende yuklu bir alisveris yaptim bazilari kargoda bazilari daha hazirlaniyor keske uye olsaydiniz ama er yada gec gelir trendyolda sikinti olmaz