Nilgunysn21 Arkadaşlar Eylül’ün 17 sinde doğum yaptım 10 gün önce adetim bitti smdi sarı kahverengimsi akıntım var napmam lazim kontrole gtmistim 20 gün önce tahlil yptm bsey yoktu bu iki haftadır başlamış