Adet olmaya basladktan bı sure sonra adet olmamaya basladm hep doktorlarda gezdim doğum kontrol hapı verdi onu kullandıkça adet oldm ama çocuğumun olmayacagini soledi en son prof doktor pskljmn bzlmusti evlilik kararını erkene almstm her denemeye rağmen kalamadm sonra iğneyle tedaviye basladm ama doktorn yzndn yumurtalarm 3o taneye yakn büyümüştü bişi yapamayacağını soleynce tüp bebeğe yolladı durumum yktu tedaviyi iptal edildi zaten ilaçlar bı gün önceden brakilmsti o yzdnde olmicakti yumurtalar küçülmesi için glifor 1ooo lik ilaç verdi onla adetm düzeldi hem hamile kalmaya yardmciydi denedm gene olmadı snra kanser ilacı da kullanılan bı ilaç verdi 3 kere denedk olmadı tüp bebeğe karar vermiştik Mayıs ayına dıe grip olmstm Ocak ayında Şubat’ta adet olmaynca arkdslrmn tavsiyesi üzerine yap dediler olelikle ogrendm hamile olduğumu bnm içinde mucizydi sivilceler hala var kurtulamadm tuyllenme çok az var saç dokulmesi ama evlenmeden kilo sorunum yktu ama smdi doğumdan sonra var diyet yapıyorum veremiyorum adetmde duzenszlesmeye başladı