GoGirl bi kere ne kadarlik alış-veriş yaptığım ne icin önemli? Miktar mı belirliyor bana yapılan seyin yanlış olup olmadığını? Sonuc olarak ben ordan bi alisveris yaptım dekont da ortada fakat ürün yok piyasada. Ne kadar yoğunluk olursa olsun benden ücret çekiliyorsa ürün de sipariş olarak eklenir tamam oldu ki bi aksilik oldu bunu müşteri hzmt. Aradigimda kb. Yanlışlık olmuş deyip telafi edilebilirdi. Bu dupebuz sahtekarlik isim gücüm yok şimdi bide onunla uğraşıcam kac kişiden daha duydum böyle sıkıntılar. Sizde savunma yapmak yerine çözüm odaklı cevap yazabilirsiniz veya körü körüne savunmak yerine doğrudur demek ki olabiliyor böyle şeyler diyin bence