06-ikra-06 14 aylık olduk bebelac kullanıyoruz haftada bir kutu bitiyor e haliyle de bütçeyi çok zorluyor. Geceleri inek sütü vereyim diyorum nasıl alıştırdınız lütfen cevap verir misiniz
EgeveAlyaninannesi Bende 13 aylikken baslamistim ama cocuk devam sutu nedendir bilmiyorum gayet guzel icti mamayi hic sevmiyordu sma kullaniyorduk . Gece uyandiginda deneyebilirsiniz ben oyle yapmistim zaten gunduz vermiyorum
06-ikra-06 EgeveAlyaninannesi hangi marka aldınız bu bildiğimiz Pınar milupa gibi sütler değil mi ? Ya bide onlar şekerli sanki onu içerse normal süt içmez diye düşünüyorum
06-ikra-06 EgeveAlyaninannesi peki aylık mama kadar masrafı oluyor mu siz daha iyi bilirsiniz normal sütlerden pahalı onlar
06-ikra-06 EgeveAlyaninannesi yarın ufak pipetli olanlardan alıp deneyeceğim gece mamaya uyandığında vereyim ısıtsak sorun olur mu peki