Fkriyr Slm arkadaslar bebegin de çapaklanma sorunu olan anneler neler yaptınız acaba. Bebegım dogdugundan beri çapaklanma sorunu yasıyoruz 5 aylık olduk hala devam ediyor…
tospikannesii Fkriyr bugün damla yazdı doktor, geçecek mi bakıcaz, yoksa işlem görüyormuş, açıyorlarmış. Ama inşallah ona gerek kalmaz internetten baktım çok kötü 😣
xrtalafx Fkriyr bol bol masaaj yap canım bızdede olnuştu doktor bı krem yazmıştı ve günde yapa bildiğin kadar 10 20 defa göz pınarına işaret patmagıyla masaj yap demişti şifa versin rabbim minik kuzuya
MinikCivcivimLina tospikannesii işlem gördü benim kızım hemde 15 günlükken korkulacak bişey yok izi bile kalmıyor ama sonuçta operasyon geçiriyor 😊
KkslDrk Mhulya011 biz de daha 3 ayligiz 1 aylıkken başladı doktor damla işe yaramaz gerek yok demisti gözune masaj yaptık her masaj yapisimizda akıntı akiyordu.yapa yapa sonunda açıldı kanallar.Sıkılmadan saatini gecirmeden masaj yapmak gerekiyor tek caresi
MinikCivcivimLina tospikannesii operasyon sonrası bir kaç gün sonra 10 günlük anitibiyotik tedavisi oldu bu süreçte komple küvezde kaldı yeni doğmuştu nefes alımı etkiliyor ve Gözü baya şiş iltihap akıyordu acildi bizim durum yani
poncikannesimlk Fkriyr maalesef bizde 2 ay 6 günlüğüz bizimde 1 aylıkken başladı hala devam ediyor en önemlisi masajmış bende saati saatine yapmaya özen gösteriyorum bakalım ne olacak
Tugra2019-m Benim oğlumda da aynı sorun vardı.Bizde masaj yaparak atlattık.Ilık su ve pamukla göz çukurundan göz pınarına yani alttan yukarıya doğru düzenli masaj yapıyorduk.Verilen damlaların hiç bir faydası olmuyor.Tek çare düzenli masaj yapmak.Çoook geçmiş olsun kuzucuğa 🥰
MinikCivcivimLina tospikannesii teşekkür ederim umarım sizin operasyona gerek kalmaz olurda kalırsa korkmayın 😊❤️
Fatmanurkivanc2020 Benim oğlumda da aynis oldu 15 günlükken sağlık ocağına götürdüm damla verdi ılık suyla sil dedi doktor geçer gibi oldu tekrar oldu hastaneye göz doktoruna götürdüm damla ile krem verdi masaj yap geçmezse getir dedi çok şükür geçti
Kgb1011 Fkriyr merhabalar öncelikle 9 ay kadar benim oglumdada vardı artık hatta akıntıdan göz kenarlarında yaralar olusmaya baslamıstk 1 yasını bekleyelim demişti dr operasyon için birsürü damla kullandım tabi bu arada ve masajını hiç aksatmadım ama hala aynıydı hatta gittikçe daha kötü oluyordu gözleri açılmamaya basladı oglumun en son bir tanıdıgımın tavsiyesiyle gözüne birer damla serum fizyolojik damlattım şu burunlarına sıktıklarımızdan günde 2 defa sabah ve aksam 4 gün yaptım sadece masajınada devam ettim ve çapaklanma tamamiyle bitmişti doktora götürdüm sonrasında hiç bir zararı olmaz dedi tabi belki tesadüfen bitmişte olabilir ama bunu bir arastırın derim
Oykununannesii12 Fkriyr bizimde 50 günlük hâlâ geçmedi. Dün göz doktoruna götürdük. Yeni doğan bebeklerin %30 unda bu çapaklanma oluyor ama %70 inde de 1 yaşa kadar geçiyor geçmezse de küçük bi operasyonla açıyoruz dedi damla verdi göz masajı yap dedi burnu daima açık dursun dedi bilimiyorum ne zaman geçecek
MinikCivcivimLina Oykununannesii12 göz pınarından giriliyormuş tabi işlem sonrası kesi olmadığından iz falan olmuyor