Kızlar koronanın 6. Günü bugün bebeğimde 2-3 gün önce hafif öksürük ve hapşırma vardı. Terleme olmuştur baya bu şikayetler geçti iki gündür çok şükür ama bugün birden ateşi çıktı. 37.5-37.7 arasında seyrediyor ne yapmam gerekiyor. Calpol verdim soğuk kompres yaptım ama düşüp geri çıkıyor. 🥺