2 aydır bebelac gold kullanıyorduk doğduğundan beri aşırı kusan bir bebekti 3-4 gündür aşırı kusmaya başlayınca bir tek denemediğim SMA mamaya geçtim ve iki gündür mucize bir şekilde hiç kusmuyor fakat bu sefer de kakası yeşil normal mi kızlar mamayı değişmeli miyim?😞🤯🤷🏼♀️